ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم
سرخط خبرها

واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه

  • کد خبر: ۲۲۶۸۳۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه
در پی کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان الشفای شهر غزه، جنبش حماس این گورهای جمعی را بیانگر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست و خواستار مستند کردن این جنایت‌ها توسط نهادهای بین‌المللی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: اطلاعیه وزارت بهداشت غزه مبنی بر کشف هفت گور جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه، شاهد جدیدی بر وحشیگری اشغالگران علیه مردم ماست.

حماس اضافه کرد: کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های غزه مستلزم اتخاذ تدابیری از سوی جامعه جهانی و سازمان ملل برای توقف تجاوز است.

در ادامه بیانیه حماس تاکید شده است: از نهادهای بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر می‌خواهیم که جنایات رژیم اشغالگر را مستند و به دیوان بین‌المللی کیفری ارائه کنند.

از میانه فروردین ماه که ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان الشفای شهر غزه خارج شد، جهان همواره شاهد کشف گورهای جمعی در این محوطه بوده است و منابع رسانه‌ای امروز از کشف پیکر ده‌ها شهید در یک گور جمعی دیگر در محوطه این بیمارستان خبر دادند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کردند.

این دفتر اعلام کرد که تا به این لحظه پیکر ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون آورده شده و نهادهای امدادرسان و کادر پزشکی همچنان در جست و جوی اجساد جدید هستند. احتمال افزایش شمار شهدا با کشف پیکرهای جدید وجود دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش داد که تا کنون هفت گور جمعی در داخل بیمارستان‌ها در مناطق مختلف این باریکه کشف شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->